torsdag 2 december 2010

Johan&Johan - Teaser

Jag kan inte sluta trycka på hur mycket jag gillar att minnas genom fotografier. Vissa anser att bilder är till för de som inte kan minnas, dvs. mig. Så en dag när jag gick igenom bilder från våren och hösten 2009 dök en udda samling upp som var diverse bilder på mig och min gode vän Johan. Jag vet inte riktigt helt varför jag fortsatte kolla, kanske för att det var roliga bilder, eller för att jag saknar honom. Vilket jag gör.

Så nu, Johan och andra, nästa vecka börjar en ny tema-vecka ur ett retrospektiv om kort och gott oss. Så nu om du är i en bar i Dublin, eller på jobbet, hoppas dessa finner dig på nått sätt. "Tyvärr" så kommer det märkas att en stor del av dessa bilder är tagna under en viss tid, men det var nog under den tiden vi umgicks som mest.

Det var denna bild jag fann i mina gömmor.


En solig vårdag på Penny Lane.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar